Wooden heart(木製的心)Elvis Presley

 

Can't you see I love you
我愛你,難道你不明白
Please don't break my heart in two
請不要讓我的心碎成兩半
That's not hard to do
那一點都不難
'
cause I don't have a wooden heart
因為我的心不是木頭做的

And if you say goodbye
如果你和我道別
Then I know that I would cry
我知道我一定會傷心落淚
Maybe I would die
說不定還會死掉
'cause I don't have a wooden heart
因為我的心不是木頭做的

There's no strings upon this love of mine
我的這份愛沒有絲線綁住
It was always you from the start
從一開始,就一直屬於你

Treat me nice
好好對待我
Treat me good
對我好一點
Treat me like you really should
像盡你的本份一樣對待我
'cause I'm not made of wood
因為我不是木頭做的
And I don't have a wooden heart
我也沒有一顆木製的心

薇妮winnie~*

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()