close

 

 

 

 

Circle in the Sand (沙灘上的圈圈)


Sundown all around
日已西沉
Walking through the summer's end
走過整個夏季
Waves crash baby, don't look back
海浪碎岸,寶貝,別回頭
I won't walk away again
我再也不會走開

Oh, baby, anywhere you go
寶貝,不論你去哪裡
We are bound together
我倆註定相隨
I begin, baby, where you end
我會在你結束的地方重新開始
Some things are forever
有些事物是永恆的

Circle in the sand, 'round and 'round
沙灘上的圈圈,圈圈相連
Never ending love is what we've found
我倆發現了永無止境的愛
And you complete the heart of me
你使我的心變得完整
Our love is all we need
我們需要的就是愛
Circle in the sand
沙灘上的圈圈

Cold wind, tide moves in
風很冷,浪潮湧來
Shiver in the salty air
在充滿鹹味的風中顫抖著
Day breaks, my heart aches
天已破曉,我的心在痛
I will wait for you right here
我就在這裡等你

Oh, baby when you look for me
寶貝,當你找尋我時
Can you see forever
你可看見永恆?
I begin baby, where you end
我會在你結束的地方重新開始
We belong together
我倆屬於彼此

Baby can you hear me
寶貝,你聽見我了嗎?
Can you hear me calling
你聽見我的在呼喚嗎?

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()