I say a little prayer (我做了小小的祈禱)


The moment I wake up
在我醒來的那一刻
Before I put on my make-up
在我化妝以前
I say a little prayer for you
我為你做了小小的祈禱
While combing my hair now
當我開始梳頭髮
And wondering what dress to wear now
考慮要穿哪件衣服
I say a little prayer for you
我為你做了小小的祈禱

Forever, forever
永永遠遠
You'll stay in my heart
你都在我心裡
And I will love you
我會愛你
Forever and forever, never will part
一生一世,永不分開
And I will love you
我會愛你
Together, together, that's how it must be
我倆會永遠在一起
To live without you
要是活著沒有你
Could only mean heartbreak for me
會使我心碎

I run for the bus, dear
親愛的,當我趕公車時
While riding I think of us, dear
在車子行駛中,我想著我倆
And say a little prayer for you
為你做了小小的祈禱
And I work I just take time
工作時,我會花時間
And all through my coffee break-time
甚至在休息時的咖啡時間
I say a little prayer for you
我為你做了小小的祈禱

 

My darling believe me
我心愛的,相信我
For me there is no one but you
除了你,再也沒有別人
Say you love me too
說你也愛我
Cause I'm in love with you
因為我已愛上了你
Answer my prayer now
現在,回應我的禱告
Say you love me too
說你也愛我
Just answer my prayer now
回應我的禱告
Say you love me too
說你也愛我

The moment I wake up
在我醒來的那一刻
Before I put on my make-up
在我化妝以前
Answer my prayer now
回應我的禱告
Say you love me too
說你也愛我
Answer my prayer now
回應我的禱告
Say you love me too
說你也愛我

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()