Baby I Love Your Way (就愛現在的你)

Shadows grow so long before my eyes
陰影在我眼前逐漸變長
And they're moving across the page
行進著越過書頁
Suddenly the day turns into night
冷不防地白天已化為黑夜
Far away from the city
遠離了都市
but don't hesitate
但,別遲疑
'Cause your love won't wait hey
因為你的愛不能等待
Ooh baby I love your way every day
寶貝,我就愛現在的你…每一天
Wanna tell you I love your way every day
想告訴你,我就愛現在的你…每一天
Wanna be with you night and day
想和你在一起…日以繼夜

Moon appears to shine and light the sky
月亮出現閃耀了天際
With the help of some fireflies
有著螢火蟲的幫忙
I wonder how they have the power shine
我驚歎它們如何擁有那發光的能量
I can see them under the pines
我在松樹下便能看見
But don't hesitate
但,別遲疑
'Cause your love won't wait hey
因為你的愛不能等待

Ooh baby I love your way every day
寶貝,我就愛現在的你…每一天
Wanna tell you I love your way every day
想告訴你,我就愛現在的你…每一天
Wanna be with you night and day uh yeah
想和你在一起…日以繼夜

 

But don't hesitate
但,別遲疑
'Cause your love won't wait
因為你的愛不能等待
I can see the sunset in your eyes
我從你的眼裡可以看到日落的景象
Brown and grey and blue besides
褐色偏灰外加藍
Clouds are stalking islands in the sun
烏雲正密佈著島上的太陽
Wish I could dry one out of season
但願我能抹乾那多雲的季節
But don't hesitate
但,別遲疑
'Cause your love won't wait hey
因為你的愛不能等待
Ooh baby I love your way every day
寶貝,我就愛現在的你…每一天
Wanna tell you I love your way uuhh
想告訴你,我就愛現在的你…每一天
Wanna be with you night and day
想和你在一起…日以繼夜

Ooh baby I love your way every day
寶貝,我就愛現在的你…每一天
Wanna tell you I love your way uuhh
告訴你,我就愛現在的你…每一天
Wanna be with you night and day
想和你在一起…日以繼夜

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()