close
 
 

Emotion (情感)

 

It's over and done
一切都已結束,成了定局
But the heartache lives on inside
但心痛仍停留在心底
And who's the one you're clinging to instead of me tonight
今晚是誰取代了我和你相依偎

And where are you now
你在哪裡呢?
Now that I need you
此時此刻的我需要你
Tears on my pillow
枕畔滿是淚痕
Wherever you go
不論你在何方

I'll cry me a river
我的淚水將流成河
That leads to your ocean
流向你的海洋
You never see me fall apart
你絕不會看見我崩潰
In the world of a broken heart
在這傷心欲絕的世界裡

It's just emotion that's taken me over
那只是支配我的情感
Tied up in sorrow, lost in my soul
被憂傷綑綁,在靈魂中迷失
But if you don't come back
但如果你不回來
Come home to me, darling
不回到我身邊,親愛的
You know that there'll be nobody left in this world to hold me tight
你很清楚這世上不會再有別人緊緊擁抱我
Nobody left in this world to kiss goodnight (Goodnight, goodnight)
這世上不會再有別人親吻我道晚安(晚安...)

I'm there at your side
我一直在你身邊
I'm part of all the things you are
我是你的一部分
But you've got a part of someone else
但你卻得到了別人的一部份
You've got to find your shining star
你得自己尋找閃耀的星

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()