Every woman in the world (世上的每一位女子)

 

Every night scenes
每個夜晚的場景
Dinner and wine, Saturday girls
就是晚餐、酒和週末約會的女孩子
I was never in love, never had the time
我從未戀愛過,從來沒有機會
In my hustle and hurried world
在我那投機豪賭與匆忙的世界裡
Laughing myself to sleep, waking up lonely
總是自我解嘲的入睡,寂寞的清醒
I needed someone to hold me, oh
我需要有人擁抱著我

It's such a crazy home town
那是個令人瘋狂的故鄉
It can drag you down
它會將你拖垮
Till you run out of dreams
直到你不再有夢想
So you party all night to the music and lights
於是你終宵狂歡、歌臺舞榭
But you don't know what happiness means
但你並不明白快樂的意義
I was dancing in the dark with strangers
我在黑暗中與陌生人共舞
No love around me
身邊沒有愛
When suddenly you found me, oh
當妳突然找到了我

*Girl, you're every woman in the world to me
女孩,妳代表了世上的每一位女子
You're my fantasy, you're my reality
妳是我的幻想,也是我的現實
Girl, you're every woman in the world to me
女孩,妳代表了世上的每一位女子
You're everything I need, you're everything to me
妳是我需要的一切,妳就是一切
Oh girl
噢!女孩

Everything good, everything fine
美好而善良的事物
That's what you are
那就是妳
So put your hand in mine and together we'll climb
所以,讓我握住妳的手,我倆一起攀上
As high as the highest star
最高的那一顆星
I'm living the life time in every minute
每一分鐘都是在享受人生
That we're together
當我倆在一起的時候
And I'm staying right here forever, oh(*)
我會永遠在此

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()