close

 

 

Holding back the years(不願想起那段歲月)Simply Red

Holding back the years
不願想起那段歲月
Thinking of the fear I've had for so long
當我想起那揮之不去的恐懼
When somebody hears
當有人聽見
Listen to the fear that's gone
傾聽那已遠去的恐懼
Strangled by the wishes of pater
我曾被父親的期望所束縛
Hoping for the arm of mater
渴望著母親的懷抱
Get to me sooner or later
這些事遲早都會影響我

Holding back the years
不願想起那段歲月
Chance for me to escape from all I know
我曾有機會可以逃離這一切
Holding back the tears
再也不願流下淚水
There's nothing here has grown
因為這裡沒有一點長進
I've wasted all my tears
過去所有的眼淚都白流了
Wasted all those years
這些年來都是白忙一場
Nothing had the chance to be good
根本沒有機會可以改善生活

Nothing ever could, yeah
是啊,什麼都改變不了
I'll keep holding on
但我會堅持下去
I'll keep holding on
我會堅持下去
I'll keep holding on
我會堅持下去
I'll keep holding on, so tight
我會努力的撐下去

I've wasted all my tears
我所有的眼淚都白流了
Wasted all those years
這些年來都是白忙一場
And nothing had the chance to be good
根本沒有機會可以過好日子
Nothing ever could
什麼都改變不了
I'll keep holding on
但我會堅持下去
I'll keep holding on
我會堅持下去
I'll keep holding on
我會堅持下去
I'll keep holding on
我會堅持下去
Holding, holding, holding, Yeah
撐下去.........

I say....
我想說的是
It's all I have today
這就是我的全部
It's all I have to say
這就是我的心聲

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()