Let it be me (但願是我)

I bless the day I found you
在遇見你的那一天,我祈求
I want to stay around you
我要留在你身邊
And so I beg you
所以我懇求你
Let it be me
但願那就是我

Don't take this heaven from one
別將天堂從我手上奪走
If you must cling to someone
如果你必得愛上某人
Now and forever
從現在到永遠
Let it be me
但願那就是我

Each time we meet love
每次我們沐浴愛河中
I find complete love
我擁有完整的愛
Without your sweet love what would life be
沒有你甜蜜的愛,人生會是如何?

So never leave me lonely
所以永遠別讓我寂寞
Tell me you love me only
告訴我你只愛我一人
And that you'll always let it be me
而且你將永遠讓我做你的情人

If for each bit of gladness
如果每一片的喜悅
Someone must taste of sadness
都要有人嚐到悲傷
I'll bear the sorrow
我願忍受那憂傷
Let it be me
但願那就是我

No matter what the price is
無論代價是什麼
I'll made the sacrifices
我都願意犧牲
Through each tomorrow
在每一個明天
Let it be me
但願那就是我

To you I'm praying
對你,我祈求
Hear what I'm saying
傾聽我的禱告
Please let your heart beat for me just me
祈求讓你的心只為我跳動

And never leave me lonely
所以永遠別讓我寂寞
tell me you'll love me only
告訴我你只愛我一個
And that you'll always let it be me
而且你將永遠讓我做你的情人

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()