close

 

 

 

When I need you
當我需要你
I just close my eyes and I'm with you
只要閉上雙眸,彷彿就與你同在
And all that I so want to give you
我期盼能給你的
It's only a heartbeat away
只是一個心跳擁抱的距離
 
When I need love
當我需要愛
I hold out my hands and I touch love
我伸出了雙手,彷彿就觸摸到了愛
I never knew there was so much love
我從沒想過會有超出的愛
Keeping me warm night and day
日夜無處的溫暖著我心

Miles and miles of empty space in between us
我倆相隔於千萬里
The telephone can't take the place of your smile
電話無法取代你那微笑的容顏
But you know I won't be traveling forever
但你知道我不會永遠都在外雲遊
It's cold out but hold out and do like I do
外面雖冷,請和我一起堅持著自我

When I need you
當我需要你的時候
I just close my eyes and I'm with you
只要閉上眼眸,彷彿就與你在一起
And all that I so want to give you
我期盼能給你的
It's only a heartbeat away
只是一個心跳擁抱的距離

It's not easy when the road is your driver
那並不容易,當你不知何去何從
Honey that's a heavy load that we bear
甜心,那是我們揹負的一項重擔
But you know I won't be traveling a lifetime
但你知道我不會一輩子都雲遊境外
It's cold out but hold out and do like I do
外頭雖冷,請和我一起堅持著自我
Oh, I need you
噢!我需要你

When I need love
當我需要你的愛
I hold out my hands and I touch love
我伸出雙手,彷彿就能觸摸到了愛
I never knew there was so much love
從沒想過會有超出的愛
Keeping me warm night and day
日夜無處的溫暖我心

When I need you
當我需要你
Just close my eyes
只要閉上雙眸
And you're right here by my side
彷彿你就與我同在
Keeping me warm night and day
日夜無處的溫暖我心

I just hold out my hands
我只要伸出雙手
I just hold out my hands
我只要伸出雙手
And I'm with you darling
彷彿我就與你同在 親愛的
Yes, I'm with you darling
是的,我與你同在 親愛的
All I wanna give you
我所期盼給你的
It's only a heartbeat away
只是一個心跳擁抱的距離
Oh I need you darling
噢!我多麼需要你 親愛的…

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()