arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()


    留言列表 留言列表

    發表留言
    Close

    您尚未登入,將以訪客身份留言。亦可以上方服務帳號登入留言

    請輸入暱稱 ( 最多顯示 6 個中文字元 )

    請輸入標題 ( 最多顯示 9 個中文字元 )

    請輸入內容 ( 最多 140 個中文字元 )

    reload

    請輸入左方認證碼:

    看不懂,換張圖

    請輸入驗證碼

    Nothing`s impossible, nothing`s unreachable
    沒什麼不可能,沒什麼做不到
    When I am weary, you make me stronger
    當我累了,妳讓我有力量
    This love is beautiful, so unforgettable
    這份愛是美麗的,讓人無法忘懷
    I feel no winter cold, when we`re together
    我感覺不到冬天的冷,當我們在一起的時候
    When we`re together....
    當我們在一起的時候....
     
    Will you stand by me, hold on and never let me go
    妳會不會伴我一生,抓著我永遠不放手
    Will you stand by me, with you I know I belong
    妳會不會伴我一生,我知道我屬於妳
    When the story gets told....
    當故事被說起時....
     
     
    When day turns into night, I look into your eyes
    當晝日變成黑夜,我望著妳的眼睛
    I see my future now, all the world and its wonder
    我看到我的未來,還有世界的奧妙
    This love wont fade away, and through the hardest days
    這份愛不會退走,就在最困難的時候
    I`ll never question us, you are the reason
    我也不會懷疑我們,妳就是原因
    My only reason....
    我唯一的原因....
     
    Will you stand by me, hold on and never let me go
    妳會不會伴我一生,抓著我永遠不放手
    Will you stand by me, with you I know I belong
    妳會不會伴我一生,我知道我屬於妳
    When the story gets told....
    當故事被說起時....
     
     
    I am blessed, to find what I need
    我是幸福的,找到我需要的
    In a world losing hope, you`re my only believe
    在一個開始絕望的世界,妳是我唯一的信仰
    You make things right, everytime after time....
    妳讓所有變得對,一次再次....
     
    Will you stand by me, hold on and never let me go
    妳會不會伴我一生,抓著我永遠不放手
    Will you stand by me, will I be a part of your life
    妳會不會伴我一生,我會不會是妳生命的一部分
    When the story gets told....
    當故事被說起時....
     
    Stand by me, stand by me
    伴我一生,伴我一生
    Will you stand, stand by me....
    伴我一生,伴我一生....