Stand By Me(伴我一生)Shayne Ward

Nothing's impossible
沒有什麼是不可能的
Nothing's unreachable
沒有什麼是做不到的
When I am weary
當我疲憊不已
You make me stronger
是你為我打氣
This love is beautiful
這份愛如此美麗
So unforgetable
如此刻骨銘心
I feel no winter cold
凜冽冬季也微不足道
When we're together
當我們同在一起
When we're together
當我們同在一起

Will you stand by me
你會在我身邊嗎
Hold on and never let me go
堅持著並且不放手
Will you stand by me
你願意在我身邊嗎
With you I know I belong
你知道我屬於妳
When the story gets told
愛的故事將傳頌出去

When day turns into night
在日夜交替之時
I look into your eyes
我凝視你雙眼
I see my future now
我看到未來
All the world and its wonder
看到全世界看到美好奇蹟

This love won't fade away
這愛情不會褪去
And through the hardest days
就算經歷千辛萬苦
I'll never question us
我從不曾懷疑
You are the reason
你是我走下去
My only reason
唯一的原因

I am blessed to find what I need
天憐我有幸覓見你
In a world losing hope
在希望漸消失之際
You're my only belive
你是我唯一信仰
You make things right
你讓一切變美好
Every time after time
一遍又一遍

Stand by me
陪伴著我吧
Stand by me
陪伴著我吧
Won't you stand by me
你願意陪著我嗎

Stand by me
陪著我吧
No my darlin I want you by my side
親愛的我只要你陪
I want you here with me
只要你在這兒陪著我

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()