FALL AGAIN(DEMO)(重拾舊愛)Michael Jackson

Feels like a fire
像一團熾熱的火
that burns in my heart
在我心底熊熊燃燒
Every single moment that we spend apart
在我們離別的每一時刻裡
I need you around
我需要你陪在身邊
for every day to start
從每一天的開始
I haven't left you alone
我從不讓你孤單

There something about you, I stare in your eyes
在凝視你的眼睛時發現你內心的秘密
And everything I looking for I seem to find
我好像找到了我要尋找的東西
All this time away
所有遺落的時光
is killing me inside
正使我悲苦至極
I need your love in my life
需要你不倦的愛賦予我新的生命

I wanna spend time till it ends
我願與你一起直到天荒地老
I wanna fall in you again
我願與你再次相愛
Like we did when we first met
就如我們的初次相逢便一見傾心
I wanna fall with you again
願與你再次相愛
Ohhhh (etc.) Ohhhh (etc.)

We fought in a battle, nobody won
我們與愛作戰終至兩敗俱傷
And now we face a mountain to be overcome
現在我們要征服這座高山
You can turn away,
你可以漠視不顧
the past is said and done
但過去已成事實
I need us to carry on
我希望我們能夠繼續
I wanna spend time till it ends
我願與你一起直到天荒地老
I wanna fall with you again
我願與你再次相

You l try everything
你嘗試去做
you never thought would work before  
所有你未曾想過的事
When you live, when you love,
當你生存  當你相愛
and you give them your all  
你為它們付諸了一切
You can always give up some more 
你也可以放棄更多
Baby nothing means anything
沒有什麼代表著一切
unless you e here to share with me  
除非你願與我同享
I can breathe, I can bleed,
我可以呼吸  我可以流血
I can die in my sleep  
可以在睡眠中逝去
Cause you e always there in my dreams  
因為你始終讓我我魂牽夢縈

I wanna spend time till it ends
我願與你一起直到天荒地老
I wanna fall in you again
我願與你再次相愛
Like we did when we first met
就如我們的初次相逢便一見傾心
I wanna fall with you again
願與你再次相愛
Ohh, la la la (etc.)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()