Hold me for a while(擁抱我一會兒)Rednex

Hold, hold me for a while
擁抱我一會兒
I know this won't last forever
我知道,這樣是不會長久
So hold, hold me tonight
所以今晚擁抱住我
Before the morning takes you away
在明日清晨帶你走之前

What's that sparkle in your eyes
是什麼在妳眼中閃耀著
Is it tears that I see?
那是我看見的淚水嗎?
Oh tomorrow you are gone
明日你將會離開
So tomorrow I'm alone
那麼明天我將會獨自一人
Short moments of time
這會是光陰的一剎那
We have left to share our love
我倆將要留下來互相分享愛

We're in each others arms
我倆互相擁抱在懷中
Soon we're miles apart
但很快我倆就要分手了
Can you imagine how I'll miss
你能想像到 我會多麼想念你
Your touch and your kiss?
想著你的觸摸 你的香吻
Short moments of time
這將是光陰的一剎那
We have left to share our love
我倆將要留下來互相分享愛

Hold, hold me for a while
擁抱我一會兒
Hold, hold me now
現在擁抱住我
From dusk to dawn all night long
從今晚的黃昏到黎明
Save, save me now
現在來挽救我
A short moment of time
這將會是光陰的一剎那

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()