I must be crazy now, maybe I dream too much
我一定是瘋了,也或許是我幻想太多了
But when I think of you, I long to feel your touch
但每當我想起你時,我渴望感受到你的觸碰
To whisper in your ear, words that are old as time
輕聲的說著讓你聽見,字句就像時間一樣的久老
Words only you would hear, if only you were mine
也只有你能聽見,只要你還是愛我的
 
I wish I could go back to the very first day I saw you
多希望能回到第一次見到你的時候
Should`ve made my move, when you looked in my eyes
當你我眼神交流時,我應該有所動作嗎
`Cause by now, I know that you`d feel the way that I do
因為此刻,我知道你已感受到我的回應了
And I`d whisper these words, as you`d lie here by my side
當我倆相依在一起的時候,我會在你身旁輕聲的說
 
I love you, please say you love me too
我愛你,也請你對我說你愛我
These three words, they could change our lives forever
這三個字,會永遠改變我們的生命
And I promise you that we will always be together
我也向你承諾我們會永遠在一起
Till the end of time....
直到天荒地老....
 
 
So today I finally find the courage deep inside
所以今天我終於找到了心底深處的勇氣
Just to walk right up to your door
只要直接走向你的大門
But my body can`t move, when I finally get to it
當我最後終於做到,但我身體動彈不得
Just like a thousand times before
就像之前的無數次一樣
 
Then without a word he handed me this letter
他交給我的這封信上沒有任何字
Read, I hope this finds the way into your heart, it said
凝望著,我多希望這次找尋能深植你心,那表現
 
I love you, please say you love me too
我愛你,也請你對我說你愛我
These three words, they could change our lives forever
這三個字,會永遠改變我們的生命
And I promise you that we will always be together
我也向你承諾我們會永遠在一起
Till the end of time....
直到天荒地老....
 
 
Well maybe I, I need a little love yeah
或許我,我需要一點點的愛
And maybe I, I need a little care
或許我,我需要一點點的關心
And maybe I, maybe you, maybe you, maybe you
或許我,或許你,或許你,或許你
Oh you need somebody just to hold you
你需要有人就這樣的抱住你
If you do, just reach out and I`ll be there
如果是,只要伸出手我就在你左右
 
I love you, please say you love me too
我愛你,也請你對我說你愛我
These three words, they could change our lives forever
這三個字,會永遠改變我們的生命
And I promise you that we will always be together
我也向你承諾我們會永遠在一起
 
Oh I love you, Please say you love me too
我愛你,也請你對我說你愛我
Please please say you love me too
請你 請你 說你也愛我
Till the end of time
直到天荒地老
My baby, together, together, forever
我的寶貝,在一起,在一起,永遠的
Till the end of time
直到天荒地老
I love you, I will be your light
我愛你,我願是你的光芒
Shining bright, shining through your eyes, my baby.....
閃耀且光亮,閃耀你的雙眼,我的寶貝.....
 
 
 
 
 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()