圖檔



Beautiful Sunday (美麗的星期天)


Sunday morning up with the lark
星期天早晨,在雲雀叫聲中醒來
I think I'll take her walk in the park
我想我會和她到公園散步
Hey, hey, hey, it's a beautiful day
嘿!嘿!嘿!真是美好的一天

I got someone waiting for me
我有個心愛的人在等著我
When I see her I know that she'll say
當我見到她,我想她會說
Hey, hey, hey, it's a beautiful day
嘿!嘿!嘿!真是美好的一天

Ha, ha, ha, beautiful Sunday
啊!啊!啊!美麗的星期天
This is my, my, my beautiful day
這是我美好的一天
When you say, say, say, say that you love me
當你說............你愛我
Oh~~~~ my, my, my, it's a beautiful day
噢,天啊!真是美好的一天

Birds are singing, you're by my side
鳥兒在歌唱,你在我身邊
Let's take a car and go for a ride
讓我們開車去兜兜風
Hey, hey, hey it's a beautiful day
嘿!嘿!嘿!真是美好的一天

We'll drive on and follow the sun
我倆將開著車子追隨陽光
Making Sunday go on and on
將星期天永遠留住
Hey, hey, hey it's a beautiful day
嘿!嘿!嘿!真是美好的一天




圖檔




圖檔

 

 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()