From me to you(從我到你)The Beatles

If there's anything that you want
如果你需要什麼
If there's anything I can do
如果有任何事我能為你效勞
Just call on me
只要使喚我
And I'll send it along with love from me to you
我會用愛專程為你奉上,從我到你

I've got everything that you want
我有你所需要的一切
Like a heart that is oh, so true
像一顆真誠的心
Just call on me
只要使喚我
And I'll send it along with love from me to you
我會用愛專程為你奉上,從我到你

I got arms that long to hold you
我的雙臂渴望擁抱你
And keep you by my side
將你留在我身邊
I got lips that long to kiss you
我的雙唇渴望吻著你
And keep you satisfied, oooh
讓你愉悅無比

If there's anything that you want
如果你需要什麼
If there's anything I can do
如果有任何事我能為你效勞
Just call on me
只要使喚我
And I'll send it along with love from me to you
我會用愛專程為你奉上,從我到你
From me, to you
從我到你
Just call on me
只要使喚我
And I'll send it along with love from me to you
我會用愛專程為你奉上,從我到你

I got arms that long to hold you
我的雙臂渴望擁抱你
And keep you by my side
將你留在我身邊
I got lips that long to kiss you
我的雙唇渴望吻著你
And keep you satisfied, oooh
讓你愉悅無比

If there's anything that you want
如果你需要什麼
If there's anything I can do
如果有任何事我能為你效勞
Just call on me
只要使喚我
And I'll send it along with love from me to you
我會用愛專程為你奉上,從我到你

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()