Everything I Own(我擁有的一切)Bread

You sheltered me from harm
你保護我不受傷害
Kept me warm, kept me warm
讓我溫暖
You gave my life to me
你賜給我生命
Set me free, Set me free
讓我自由
The finest years I ever knew
我最美好的歲月
Were all the years I had with you
是和你在一起的那幾年

I would give anything I own
我願給你擁有的一切
Give up my life, my heart, my home
我的生命,我的心,我的家
I would give everything I own
我願給你擁有的一切
Just to have you back again
只要能讓你回來

You taught me how to love
你教我如何去愛
What its of, what its of
了解愛是什麼
You never said too much
你從不多說
But still you showed the way
但仍指引我一條出路
And I knew from watching you
望著你,我已明瞭
Nobody else could ever know
再沒有人能了解
The part of me that can't let go
我那無法捨去的部分

Is there someone you know
你是否認識別人
You're loving them so
你也如此愛著他們
But taking them all for granted
但全部佔有,視為理所當然
You may lose them one day
總有一天你會失去它們
Someone takes them away
會有人將它們帶走
And they don't hear the words you long to say
他們聽不進去你想說的話

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()