寫過一首哭泣的詩...刊登在心底

只是那版面很淒滄...不忍讓你翻讀

只好在夜闌深靜的時候

隔雲隔霧...在重巒疊嶂之間...向你吟唱

一頁遲到的信箋

不是遲了一天...而是遲了一世紀

你只能在奈何橋的那側等我

等我把日子清洗乾淨

下一張(熱鍵:c)  

Sorry Seems To Be The Hardest Word

Blue & Elton John

 What have I got to do to make you love me

我該怎麼做,你才會愛我?

What have I got to do to make you care

我該怎麼做,你才會在乎?

What do I do when lightning strikes me

我該怎麼辦,當我遭受晴天霹靂?

And I wake to find that you're not there

我醒來,卻發現你不在身邊

What do I do to make you want me

我該怎麼做,你才會要我?
What have I got to do to be heard

我該怎麼做,你才會聽見?
What do I say when it's all over

我還能說什麼呢?當一切都完了
And sorry seems to be the hardest word

"抱歉!"似乎是最難啟口的話

It's sad, so sad

真是可悲啊!
It's a sad, sad situation

可悲的情景
And it's getting more and more absurd

而且越來越荒謬可笑
It's sad, so sad

可悲啊!可悲
Why can't we talk it over

為何我倆不能好好的談談?
Oh it seems to me

對我來說
That sorry seems to be the hardest word

"抱歉!"似乎是最難啟口的話

What do I do to make you love me

我該怎麼做,你才會愛我?
What have I got to do to be heard

我該怎麼做,你才會聽見?
What do I do when lightning strikes me

我該怎麼辦,當我遭受晴天霹靂?
What have I got to do

我該怎麼辦?
What have I got to do

我該怎麼辦?
When sorry seems to be the hardest word

"抱歉!"似乎是最難啟口的話

下一張(熱鍵:c)  

語法 :

<embed src="http://vlog.xuite.net/vlog/swf/lite.swf?media=NjM1NzI2&ar&amp;ar=1&amp;as=1" width="145" height="50"></embed>

下一張(熱鍵:c)  

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()