close
               
                             

 

 

in Heaven(淚灑天堂)


Would you know my name ?
你還記得我的名字嗎?
If I saw you in heaven
如果我在天堂遇見你
Would it be the same ?
我們還能像從前一樣嗎?
'
If I saw you in heaven
如果我在天堂遇見你
I must be strong and carry on
我必須堅強,堅持下去
Cause I know I don't belong here in heaven
因為我知道我並不屬於天堂

Would you hold my hand ?
你會握住我的手嗎?
If I saw you in heaven
如果我在天堂遇見你
Would you help me stand ?
你會扶我起來嗎?
I'll find my way through night and day
我會找到度過日夜的方法
Cause I know I just can't stay here in heaven
因為我知道我不能留在天堂

Time can bring you down
時間使人意志消沈
Time can bend your knees
時間使人屈膝臣服
Time can break your heart
時間使人傷心
Have you begging please, begging please
你是否曾向它求饒?

Beyond the door there's peace I'm sure
跨越那道門後,我相信是一片祥和
And I know there'll be no more tears in heaven
而我知道,不會再有人淚灑天堂


       

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()