close

 

 

Red River Valley (紅河谷)


From this valley they say you are leaving
他們說妳將離開紅河谷
We shall miss your bright eyes & sweet smile
我們會懷念妳的明眸及甜美笑容
For you take with you are of the sunshine
因為妳帶走陽光
That is brightened our path way for a while
曾一度照亮我們道路的陽光

Then come and sit by my side if you love me
如果妳愛我,請過來坐在我旁邊
Do not hasten to bit me adieu
不要急著刺激我和妳分手
Just remember the red river valley
只要記住紅河谷
And the cowboy has loved you so true
和真心愛妳的牛仔

For a long time my darling I with you
親愛的,我倆在一起已經很久
For the sweeper you never would say
妳只是掠過從來不願說
Now and last you’re my thumper
如今妳終於給我一記重擊
And that is for they say that you’re going away
這一記重擊就是他們所說妳將離開紅河谷

Then come and sit by my side if you love me
如果妳愛我,請過來坐在我旁邊
Do not hasten to bit me adieu
不要急著刺激我和妳分手
Just remember the red river valley
只要記住紅河谷
And the cowboy has loved you so true
和真心愛妳的牛仔

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍恬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()